Following a court ruling, four-year-old Adam is hospitalised for malnutrition. Lucy, he head nurse, allows Adam’s mother to stay past the court-mandated visiting hours. Complications ensue when the mother, once again, refuses to leave her son’s bedside. For the sake of the child, Lucy will do anything to help this mother in distress.