During a tense protest, the death of a CRS officer—attributed to a young Black Bloc activist who was immediately imprisoned—shocks the public. A high-stakes investigation begins for Myriam Ferraz, a commander with the IGPN. Convinced that the colleagues of the slain CRS officer are lying and that an injustice is about to be committed, Myriam resorts to a tactic that is unprecedented—and dangerous—for the IGPN: going undercover. Myriam is now a CRS officer, among police officers she knows better than she realizes.