Infinite Trolling toys with the infinite scroll that fuels social media – and this erratic stream of content as a path to desensitization. Oscillating between narratives, the film moves through a series of disjointed yet intertwined vignettes, finding a disquieting sense of the surreal in the art of assemblage.