Adrien, a 40-year-old tormented novelist, writes about the lives of illustrious strangers while waiting for inspiration. An old man hires him to tell him his greatest love story: Solange, the story of a lifetime... Albert's story turns out to be the confessions of a couple of serial killers in 1970s France.
Between fascination and revulsion, Adrien must face the facts: this ‘novel’ has everything it takes to be good.