In the working-class neighborhoods of Nice, a pillar of the local Georgian community is murdered. His son Tristan, who aspires to become an orthodox priest, finds himself finds himself alone with his grieving mother. Gabriel, his older brother with a troubled past, reappears from a long exile to make amends by redeeming his family honor.