Gabriel, young father in a relationship, leads a double life. It is through a dedicated application and the pseudonym Scred TBM that he is brought to live a part of his sexuality in secrecy. He scrupulously organizes his meetings in order to never be unmasked, but everything changes the day he meets a new profile.