Bessé-Sur-Braye, located in France, is a small village. Though surrounded by peaceful nature, if you follow the traintracks to Arjowiggings, an industrial wasteland take over. The plant closed two years ago: as a consequence, three people killed themselves, and six hundred were fired. In the empty buildings of the factory, the former employees bear witness to the violence of the liquidation. Everything changed, nothing did : the storefronts decay, and the inhabitants bear the pain of the past.