Alex, Paola, Oriana, and Sally have been inseparable since their high school days. Together, they form a chosen family. But, since Paola has been prioritizing her new romantic relationship, the group’s balance has been shaken, and Alex feels abandoned. Through discussions and wanderings, they question the porous boundaries of friendship and what it means to be family.