Following a violent demonstration, Irina and Jess spend a few days in an isolated house. While violence has insinuated itself into their lives, daily life takes over. Irina tries to understand Jess’ desire to film everything, Jess tries to grasp her friend and her truth – these are two definitions of commitment that confront each other.