Xiao Mei, 20, recently moved to Paris from China. She lives from small jobs and shares a makeshift room in the 13th arrondissement with Rayan, a young Algerian in the same situation as her. She knows very little about him, but together they share moments of intimacy that help them cope with their daily lives. One day, Rayan disappears.