Blanche, Damien, and their children are moving. Blanche wanted a change. Damien dreams of an accident. Of a woman's face. Then he meets this woman, Ariane. Damien's arrival made her reappear. But she's dead. Now she's here, in the flesh. He plunges into an irresistible passion with her. All around them, the world seems deserted. Only matter remains.