On the night of the Paris attacks. Christelle, like the rest of the country, is in a state of shock. The morning after, she quickly connects with a group of victims, and when the idea of creating a support group for survivors is floated, Christelle is instrumental in bringing it to life. However, it becomes clear that her connection with the tragedy is not as it seems, threatening to unravel a deeper web of lies. Inspired by true events.