Lidia Achour returns to Peranne – a backwater town on the outskirts of Marseille - following the disappearance of her former partner, Jean Benefro. In addition to Jean’s disappearance, a series of murders pushes Lidia to investigate relentlessly, at the risk of awakening a past that everyone thought buried...