Carole and Paul live with their three children in a magnificent Parisian apartment. Over the years, Carole discovers that her husband has become possessive, jealous, and paranoid. Keeping the family under the yoke of this authoritarian father is becoming increasingly difficult and dangerous for the family's equilibrium.