Lilia, a young woman in her twenties, joins her friend Kirill on the terrace of a bar, where he is having a drink in cheerful company. The evening is going well: glasses are emptied, ashtrays filled. Until Lilia's mood darkens. The young woman begins talking about the time she was raped, even if it means disrupting the party.