With a touch of blush and a few drops of lip gloss, Lucie is getting ready to start her training day to become a hostess at a motor show. A lifelong car enthusiast, she has the secret hope of being noticed by the prestigious EBBE brand. However, she is unaware that the training has only one true goal: to make her and the other 15 girls into premium women.