As Max is about to jump on stage, he receives a surprise phone call from Philippe, a man who haunted his childhood and now awaits him in the audience. The call bell rings, and the actor collapses. Max will have to push his limits and brave through his Shakespearean performance to face this man. But will he dare confront Philippe after the show?