Roxane, Carlos, Élyane and Medhi are sharing a carpool from Spain to France. During a stop on the highway, Roxane meets Malo, a migrant who is walking towards the border. Malo finds himself invited to travel with them. A few kilometers from the border, the tension rises in the car.