Mom has two daughters. Léna, in her twenties, with whom her relationship has been strained since a tragedy years ago. And Chloé, eight years old, the biological daughter of a junkie neighbor whom she takes care of as if she were her own child. Mom tries to keep them from crossing paths too much, but when Chloé and Léna show up on her birthday, the masks come off.