Stuck inside outside. How did we get there? Covid 19 lockdown during spring 2020 is etched in our bodies and minds. Each of us in his own hut, isolated or crowded; crushed with loneliness. The desire for freedom wins, we follow the hypnotic sounds of an electric guitar to Ibiza.