From her birth in Cairo in 1933 to her debut perfomance at the Olympia in 1956, from her marriage with Lucien Morisse, the boss of the emerging Europe no 1 radio station, to disco nights, from her journeys of discovery in India to the worldwide hit of "Gigi l'Amoroso" in 1974, Dalida is the intimate portrait of an absolute, complex, and sunny woman... A modern woman at a time that was less so... Despite her tragic death in 1987, Dalida continues to shine with her eternal presence.