Sasha crosses Marseille from her building on the city's heights to the port. On her way, she encounters men's insistent glances. The city is beautiful, lively, sunny, concrete. Sasha's walk is a tangle of glances, strained silences, and city gusts. Arriving at the Mucem pier, she waits for someone who doesn't come.