Somewhere on a border, a troupe of acrobats. Kaou, a young smuggler in a village, meets Anjela, who is trying to cross the border with her community. In the village, the presence of the termajis disturbs as much as it troubles Kaou. How do we overcome prejudices and free ourselves from our family environment? How do we desire the undesirable and cross the line? This story is about a frontal encounter between Kaou and Anjela, a smuggler and a termaji.