Thomas, a promising architect in Paris, watches the unshakeable edifice of his life crack the day he receives an invitation to the wedding of Gaby, the woman who was once his great love. In London, a lavish ceremony is being prepared: she is about to marry Mark, an English aristocrat with formidable charm.
Though he now shares his life with Alice, Thomas finds himself caught up in the fears and renunciations of his past. Between lost illusions, deep introspection, and subtle power plays, he is swept into an emotional whirlwind that threatens to destroy everything he has built. To move forward, he will have to make a choice as painful as it is liberating.