In a Parisian park, three high school girls, Stella, Mila, and Elsa, chat about their experiences and desires. When Stella speaks up, her confession intrigues them: she is in a secret relationship with someone who has no phone number or real identity, only a pseudonym. This revelation sows doubt and disrupts the conversation.