Through an app, Lisa has matched with Xuân and is finally going to meet her. Problem: to please her, she claimed to speak Vietnamese, Xuân's native language, of which she doesn't understand a word. Sinking deeper into the lie, she has one week left before the date to really learn Vietnamese, or Xuân will realize how she's been deceived.