Every four years, the best athletes in the animal kingdom get together for their own version of the Olympic Games: ‘Les Jeux de La Fontaine’. Dogs, ravens, frogs, bears, foxes and many others challenge each other in a series of sporting encounters to decide who will be the phoenix of the hosts of these woods. From athletics to para-swimming and skateboarding, no event will be spared for our valiant sportsmen and women! And, for once, the eponymous programme will be broadcasting the competition. Our star presenters, Charlotte, Léo, Pierre, Eve and Odile, will be on hand in the studios and on the pitch to share their passion and expertise, commenting on the matches, fights and races with bite (for those with teeth) and spice (for those with beaks). May the best win!