D’Artagnan, Athos, Porthos and Aramis, four young, free, exuberant, courageous and faithful girls stand up to anyone who dares defy the young King Louis XIII or who endangers the Kingdom of France. Foiling Machiavellian plots, confronting enemies who are often stronger than they are, our four young intrepid Musketeers, bound by eternal friendship, triumph over their most treacherous adversaries as they intone their motto... ONE FOR ALL, AND ALL FOR ONE!