When Ollie needs to learn to use chopsticks, nothing less than heading to Tokyo will do! And when Moon gets Ollie’s ball stuck on the roof, obviously they need to go to Kenya to find a tall giraffe to help them get it down! Even something as simple as a loose tooth warrants a trip to an English toffee factory for an adventure that makes an ordinary day extraordinary for these two best friends!