Jeanne Deber, known as “La Mante,” a notorious serial killer who terrorized France more than 20 years ago, is forced by the police to come out of solitary confinement to track down her copycat. She agrees to cooperate on one condition: to have only one point of contact, Damien Carrot, her son, who became a cop to atone for his mother’s crimes and has refused all contact with her since her arrest.