Writer Alec Bolton is promising but impoverished. His marriage to the lovely Kate seems as precarious as his professional future. By day Kate models couture clothes to make ends meet; at night her husband endures interminable writer's block, unable to commit himself to paper or even to satisfy his wife in bed...