Caught in a giddy spiral and intoxicated by danger, the Rozes slowly take advantage of this extreme situation. When no one is responsible any longer, anything goes. In less than twenty-four hours, this very friendly family will succumb, with increasing delight, to their basest instincts. Greed, cynicism, betrayal, murder and lechery rise to the fore.
The two prisoners are revealed to be nothing but dumb dreamers who end up being the real hostages. They desperately try to get the situation under control and bring everyone to their senses.