All the acid tenderness and acuity of Yasmina Reza, who authored the screenplay, are concentrated here in a text of heart-rending accuracy. The mise-en-scène is clean and the actors impeccably directed in this ensemble piece about loneliness and the ways people devise to overcome it. One look at the cast list gives an idea of the quality of the acting. In a word, they are outstanding and the magic moments in the film are too many to list here. A special mention, though, for the night scenes in the hotel: a perfect balm for wounded hearts.