A German Police investigator assigned to his country’s embassy in Algiers leads an illicit love story with an Algerian Prosecutor. The kidnapping of a German arms dealer puts them in direct conflict: as they head each side of the investigation, they uncover a corruption scandal that will test their loyalty, both to their country and ultimately, to each other.