Lebanon, between 2019 and 2022. Fadi is homosexual and dreams only of immigrating to the West, while Khayreya is the mother of 7 children and pregnant with her 8th. In the Palestinian camp of Shatila, a group of teenagers practice the performing arts. Among them, Omar and Nesrine are rehearsing for a dance performance.All exiles, each having experienced their own share of trauma and uprooting, their intertwined stories form a mosaic of struggle, hope and resilience. In a universal tale set in a high-tension region, we follow Fadi, Khayreya, Omar and Nesrine in their relentless attempts to fulfill their dreams.