Mélisey, late summer. At the foot of the legendary Col de la Planche des Belles Filles, a campsite is preparing for the Tour de France and local champion Thibaut Pinot. Two sisters, year-round residents, are preparing to move out. They are living out their last days in the place where they grew up.