Hands down! Noé's parents tirelessly repeat this phrase to their son, whose arms are in a perpetual state of motion when he speaks or is overcome by emotion. Noé is eighteen. He is of legal age. But by no means independent. His sister, whom he adores, is leaving the family home to go and study in another town. His life is turned upside down.