On the roof of a building, eleven-year-old Jordan cries out his despair in a video that goes viral. Around him are Sophie, a food porn addict, Eli, a budding YouTuber, Pauline, a disillusioned swiper, and Bernard, a naive Facebook novice. Oh yes, there's also Propal, a rapper in search of notoriety who's trying to recapture the buzz created by the little guy on the roof.