It’s the end of vacation. Fabrice, his wife and baby daughter, return home by car, taking the bucolic backroads. All goes well until Fabrice realizes something: he can’t recall his daughter’s name. What’s even more troubling is that his daughter continues to grow up at a disconcerting rate in the back seat of the car.