Meet the Potier. A regular family living in Paris. The parents, Jérôme and Audrey, have been married for twenty years. They have three teenage kids. On a Friday, they lie to each other about their weekend plans, in order to secretly meet their respective lover and mistress. The problem starts when both decide that their country house will be the ideal meeting place to enjoy their respective love affairs! Cherry on the cake, the kids, thinking the parents are away have also decided to throw a party in the family country house. The ideal weekend will transform into a quite messy situation where true feelings, frustrations and skeletons in the closet will unveil. Ultimately, this will allow the Potier family to enjoy a fresh start!