What is the best way to get our bad tempered boyfriend to leave? Diane has the brilliant ide to organise a barbecue with a group of friends to resolve Sonia's problem. Le plan is original but, in all evidence, Diane has not thought of everything.The idea claimed as ingenious is going to turn out precarious.