Forty years old, and with a track record for professional conscientiousness, Madi is literally harrassed by her superior. Under pressure and at the point of cracking up, she takes sick leave. And it does her good. So she extends it. And then does everything for it be extended even longer. However, as she's a novice at this kind of thing, she is astounded to receive a notification from the company doctor to come in for a psychological assessment.