An actress interprets the role of a queen on a stage of theater. She plays with passion and sincerity. Nevertheless, thoughts and souvenirs of her everyday life cross her spirit but without anything seeming to bother her. Back to her home, it is the theater and the characters who, in turn, come to live in her spirit.