Jeanne and Romain have been married for ten years. They don't get along any more. One night they have a blazing row. The next day it's settled : they're getting a divorce. Their wedding has been a failure. They want their separation to be a success. No squabbling, no petty legal battles. They're going to get divorced like mature, intelligent adults : by mutual consent. No contesting the custody of Mado, their eight-year-old daughter, either. For reasonable people like them, the law allows "joint parental control". Mado will live with her mother, but Romain will get to see her as often as he likes and all important decisions will be taken jointly. To begin with, everything works fine...