Lulu loves football and going to Bauer - Red Star’s legendary home ground - has been her passion for decades. But the recent break-up with her husband René is distracting her from enjoying it today. On the last day of the season they end up sitting side by side in their usual seats watching the match together. Lulu is caught between the excitement of the match and her relationship troubles.