All of the inhabitants, in this corner of the countryside, can count on Jean-Pierre, the doctor who cares for them and who reassures them day and night, seven days a week.
When Jean-Pierre falls sick, Nathalie, a doctor new to the profession, comes from the hospital to assist him. But will she manage to adapt to this new life and to remplace the man who thought he was... irreplacable?