Times are difficult in a French small town, with plummeting meat prices especially problematic for many of the farmers, so they decide to stage a protest to get politicians’ attention. Georges, realizing that regular protesting isn’t working, tries to convince the community that perhaps getting buck naked in front of the lens of a famous photographer might help them get noticed.