Santiago is torn between his dream and the ties that bind him to his father. The latter wants to open a snack bar for his son and to go into business with him. Juliette waits. In spite of everything, she wants to be able to trust.
But what people who have crossed paths with her tell him seems unreal. When the question "where is Juliette?" is asked, another takes its place: "Who is Juliette?"