Drunk, Betty is feeling worse and worse, the previous evening is slowly coming back to her : her husband and her husband's family had criticized her harshly, had sent her away. But Betty had'nt wanted to get married in the first place. She knows that she always ruined everything, that she drinks to much, that she has had several affairs... Laure,who is taking care of her, suggests that Betty stay with her in the hotel where she lives, as long as Betty would like. Laure, too, finds solace and companionship in alcohol...