In Paris, while crossing a bridge over the Seine, the bored bisexual millionaire Frédérique meets a homeless young street painter called 'Why' and invites her to drink tea at her apartment. They have a love affair and Frédérique takes 'Why' to spend the winter at her house in Saint Tropez, where Frédérique's other two friends of hers live. When Frédérique throws a party for a few guests, the handsome architect Paul Thomas hits on Why. She is seduced by Paul and spends the night with him in his place. The next day, the selfish Frédérique visits Paul and seduces him. They travel together to Paris and when they return, Frédérique tells Why that Paul is going to live with them at her house. Why is upset but unsuccessfully tries to seduce Paul. One night, Why proposes they get drunk, expecting to go to their room and have a threesome, but she is unwanted by the couple. When Frédérique and Paul travel to Paris to attend urgent business, Why follows them expecting to stay in Frédérique's apartment.